Gökhan Sarıkaya


Goomass eğitim setini aldıktan sonra, güzelce inceleyip okumuştum ve satış ortaklığına göz atıp sağlık sorunlarım nedeniyle uzunca bir süre bu işlerle ilgilenememiştim. Sadece goomass'daki ücretsiz yolları deneyerek iki gün, iki gün içinde de bir kaç saat öylece unutup gitmiştim. Goomass sayesinde hiçbirşey yapmadan bile sadece ücretsiz önerileri dersleri uygulayarak 162 dolar kazanmışım. Hiçbirşey yapmadan 162 dolar elime geçti ve aynı gün 80 dolarlık bir satış olmuş ve hiçbirşey yapmadan oldu. Goomass eğitim kitini kendinize kesinlikle klavuz edinin vede ilk çekimin hatırası. Hiçbirşey yapmadan kazandığım 162dolarım. :) Goomass ile kazanırsınız.
  GooMass Kullanıcısı Gökhan Sarıkaya'nın İlk ClickBank Çeki
Gökhan Sarıkaya 
rapperall@gmail.com 
Ankara 

Gökhan Sarıkaya


Merhaba arkadaşlar clickbank'den yine çek göndermişler :D Hemen alttaki yorumumuda okuyun lütfen. Bu sefer 124dolar'lık bir kazanç sağlamışım. Ben postacı geldiğinde fatura geldi sanıp fatura almaya gittim 124 dolarlık bir çekle eve çıktım. :D İlk çekimi bozdurduktan sonra yine hiçbirşey yapmadım (inanmaya bilirsiniz) bana ulaşanlar bilir farklı şeylerle uğraşıyorum ama Goomass işte kazandırıyor ;) Girip hesabıma baktım son bir haftada 100dolarlık yenide bir satışım olmuş ama artık ÇEK GELMEYECEK SİZLERLE ÇEK RESİMLERİMİ PAYLAŞAMAYACAĞIM :( :P ÇÜNKÜ 2 KERE ÇEK ALDIM BUNDAN SONRA HESABIMA EFT OLARAK ÖDEMELERİM GELECEK İNŞALLAH ALLAH ÖNCE İHTİYAÇ SAHİPLERİNE SONRA HERKESE KAZANDIRIR BU MUTLULUĞU SİZDE YAŞARSINIZ GOOMASS'A TEŞEKKÜRLER.
  GooMass Kullanıcısı Gökhan Sarıkaya'nın İkinci ClickBank Çeki

Gökhan Sarıkaya 
RapperaLL@gmail.com 
Ankara 

 


Emin Üçer

Goomassı henüz satın aldım. Yanlızca kısaca inceleme fırsatı buldum fakat oldukça iyi görünüyor. Böyle bir kaynağa eriştiğim için gerçekten çok mutluyum. Kullanmaya başladıktan sonra gidişat konusunda bilgilendirmeye devam edeceğim.Açıkçası internet üzerinde bir çok set var internetten para kazanma üzerine daha da ucuzları da var fakat bu kadar konuyu bi arada bulunduran türkçe bir kaynak daha yok. Güvenip satın almamın sebepleri : 1- Site girişinde üreticilerinin boy boy resimlerinin olması güven veriyor 2- Google'a goomass, bedava goomass vs. yazın da yapılan SEO çalışmasını bir görün. beş gün ugrassanız kurulum dosyasını dahi bulamazsınız ki bu da goomass kurucularının işini ne kadar iyi yaptığını gösteriyor, ki bu işi bu denli bilen adamlar sanırım bize de öğretebilirler.(bunun için arattım bedava goomass için degil zira lisanslı giriş olacagını önceden biliyordum) 3- en önemlisi ise ücretsiz dagıttıkları web sitesi kurma rehberi site için bir referans niteliğinde. ondan memnun kalınca goomass satın almak üzerine düşünmedim dahi hemen satın aldım. 4- Site üzerindeki destek bölümü harika. Hiç bir set vermeseler dahi destek bölümüne soru sormak için dahi 98 lirayı gözüm kapalı öderdim. Tesekkürler... Ayrıca SEO üzerinde daha kapsamlı çalışmalarınızı da bekliyoruz. Hatta yanlızca SEO seti diye bir sey dahi üretebilirsiniz. Takipçinizim yeni egitimler bekliyoruz...
Emin Üçer 
eminucer@hotmail.com 

Hasan Arabacı


Goomass eğitim kitini yaklaşık 1 yıldan beri kullanıyorum.Bir kere bilgisayara yazılım şeklinde inmesi süper.İçindeki bilgiler daha da süper.Goomass eğitim kitinde şimdiye kadar toplam 8 adet güncelleme oldu.İşin güzel tarafı ise bu güncellemeleri Goomass yazılımı sizin yerinize internetten bilgisayarınıza indirerek kendisi gerçekleştiriyor. İnternetten para kazanma konusunda o kadar çok bilmediğim şey vardı ki.Bana internet üzerinden para kazanmam da çok faydalı oldu.En önemlisi de kısa zamanda oldu.Toplama sağdan soldan bilgilerle olmuyor bu iş.Bir kere bu eğitim kitini alın hemen işe koyulun derim.Ayrıca siteniz güzel başarılarınızın devamını dilerim.
Hasan Arabacı 
hasanarabaci88@windowslive.com 
İstanbul 

Emre Sis

Mutlu günler, GooMass eğitim kitini bugün aldım, okumaya başladığım anda diğer kaynaklar gibi yapmacık rakamlarla sizi kandırmaya çalışan, örnek veriyorum, bu eğitim seti sizi zengin edecek, günde 500$ - 1500$ arası gelir sahibi olacaksınız gibi, yapmacık ve göz boyamak için yapılmış eğitim setlerinin yanı sıra, size daha sıcak,daha gerçekçi rakamları sunuyor olması bence çok güzel.Ayrıca eğitim setini çok profesyonelce ve çok samimi buluyorum. Satın almakta kuşku içinde olan, internetten para mı kazanılır ya? diyen yeni başlayan ve biraz ilgisi olan arkadaşlarım, kesinlikle bu setle tanışmanızı istiyorum. Pişman olacağınızı kesinlikle düşünmüyorum. Samimi bir dille, bu eğitimler 98 TL değerinde değil, hatta şunu üstüne basa basa söylemek istiyorum, bu eğitim setinde yazılanları öğrenmek yıllar alabilir. Bunları bizimle paylaşmaları bile çok çok önemli,kaçırmayın diyorum. Bu setteki bilgiler,yıllar süren deneme,yanılma,para harcama sonucu kazanılan tecrübelerin sonucu olduğunu, internette olayların nasıl döndüğünü reklam olaylarının nasıl olduğunu az çok anlayan benim için yeterli oldu. Büyük emek var, teşekkürler geomass.
Emre Sis 
gunospadre@gmail.com 

Abdurrahman AY

Arkdşlar bende birkaç gün önce aldımm bende gerçkten bugüne kdr interneti sadece facebook ve youtubeden video izleme falan bazen müzik indirme gibi sosyal şeylrde kullanıyodm yani ben bu işlerde çok acemiym. Bende yaklaşık bir senedri gerççkten netten para kazanmak için uğraşıyorumm. Neobux gibi bir sürü tıkla kazan gibi bu tarz bir sürü sitelere kayıt oldumm. Bir ara süperteklif die bir site vardı O tarz sitelere de kaydolmştmm. Amacım netten para kazanmaktı ama nasıl olduğunu bilmyordumm.Gördğm her bilgiye inanıp hemen kaydımı yapıyodmmm.Neticede gerçkten okdr uğraştmm zamanımın hemen hepsini bu işlerde kullandımm okdr çok sitelere kaydoldumm karşılığında ise sadece 2 dolar kazndm hepsinden 7-8 ayda filan 2 doları paypal hesabıma atmayı başardımmm Biraz önce baktım hala duruyor. Gerçkten goomass sitesini ilk gördüğümde çok etkilendm. Çünkü daha önce bir sürü e-kitabı arştrdm ama bu siteyi görünce çok başka gibi geldi inandırıcı gelmişti bana ve nihayet karar verdim Garanti bankamatikten havale yoluyla satın aldımm. Gerçkten çok mükkeml şekilde hazırlanılmışş bütün konunun en ince ayrıntsıı bile anlatılmışş. Bugün 5 gündür oluyo alalı gerçkten 4-5 tane aklıma takılan soruları sordmm.Hemn en kısa zamnda cvplarını aldımm. Gerçkten yani aklımda okr çok şey varki hepsini yazmam imkansız. Yani bu sistemi öğrenmek istiyorsanız eğer gerçkten goomass bu işte 1 numara diyebilirim.
Abdurrahman AY 
ay_fb_12@hotmail.com 
İstanbul 

Sedat Yılmaz


Son yıllarda ekonominin de her ne kadar iyiye doğru gidiyormuş gibi görünsede en azından benim için aşağıya doğru gittiği bir dönem içerisindeyim. Artık çalıştığım işyerinden aldığım para ancak karnımı doyurur hale geldi. Geçtiğimiz haftalarda aslında uzun bir süredir merak ettiğim ama para kazanma mücadelesinden dolayı vakit bulamadığım bir konuda nihyet zaman bularak artaştırmalar yapmaya başladım. Mevzu interneten para kazanabilir miyimdi. Sağda solda hep böle kazanç hikayeleri felan okudum. Hatta bir iki tanesi hatırı sayılır kaynaklardandı. Sonra lan dedim bizde yapamayız mı bu işleri... Dedim bi bakalaım. Neyse, aradım taradım, bi sürü dandik site buldum. Hele bir iki tanesi vardı ki aman allahım, olay olay! Adamın daha sitesinde hayır yok ki içeriğinde ne olsun. Neyse.. para kazanma üzerine bi forumda goomass ı okudum. zaten ordan oraya, konudan konuya zıplıyordum. işte birisi Goomass la ilgili bir başlık açmış. Gittim okudum.. sonra işte goomass ın sitesine geldim. zaten siteye girer girmez diğr para kazanma kitaplarından çok daha farklı olduğunu hissettiğim bir sayfayla karşılaştım. ana sayfada çok profesyonel bir sunum, insanların kendi yüzleri, grçek kişiler, çok kaliteli görseller ve dopdolu bir içerik. ne diyim, etkilendim. ama sonra bir duır bakalım dedim. makyaj olabilir dedim kendi kendime. ücretsiz kursa kaydoldum. aslında kurs programından daha başka şeyler bekliyordum. bunu da buradan belirtmiş olayım. daha çok teknik bilgi biraz daha uygulama daha iyi olurdu. Neyse, sonuçta kurstan da baya bilgi edindim. Sonra elbetteki emndişelerimden bahsettim kendilerine. onlarda tek tek maillerimi yanıtladılar. ikna oldum. aslında ürünü almadan ikna olmazdım ama samimi olmaları ve vrdikleri bilgilr etkili oldu. GooMass ı aldım. bir kaç haftadır goomass ı okuyorum ve uygulamalara başladım. şimdiye kadar 2 tane satış yaptım. aslında 3 haftada 2 satış olarak değerlendirirsniz tabiki oldukça az ama daha başlayalı 3 hafta oldu. bundan sonraki aylarda çok satış olacağını düşünüyorum. GooMass ın içeriği hakkında şunu söyleyeyim. anlaşılır ve detaylı. ama şöle bi hataya düşmyin. hemen ilk günden hepsini okuyayım da yarın satışa başlayayımn diye düşünürseniz ahata edersiniz. biraz zaman lazım. çünkü anladım ki goomass içerikleri zamanla çok daha iyi anlaşılıyor. ilk gün okuduğum bir cümlenin n demek olduğunu bugün daha iyi anlıyorum. bi işfadeleri varya. "Balık vermiyoruz, balık tutmayı öğretiyoruz." diye. Şimdi olay para kazanma meselesi olunca, bir de bunun için para ödeyince insdan hemen karşılığını almak istiyor. ama bence bana öğrettikleriyle goomass şimdiden ödediğim parayı hakk ediyor diyebilirim. Doğru yerden başladığıma inanıyorum. Goomass ın peşini bırakmayacam :)
Sedat Yılmaz 
sedat__yilmaz21@yahoo.com 

İlyas Arlan


selamun aleykum arkadaşlar bende internette kendimi daha iyi düzeyde geliştirebilecegim ve bu sayede daha verimli websiteleri yapmakdı hedefim goomass la tanıştım ve çokda memnun oldum öncelikle genelde herkesin hedefi para kazanma ama goomass hem bunu sunuyor bizlere hemde eğitiyor bizi mesela bu dersleri bir kursda almiş olsak çok yüksek maliyetler ortaya çıkacak mesela bu dersleri tam bitirdiğimizde çok güzel tasarımlar ve kurulumlar yapabiliriz sadece para kazanmak ve kazanırkende keyif almak kısacası aklını kullan kısayoldan tırman..
İlyas Arlan 
dostturk@gmail.com 
istanbul 

Haci Gündoğdu


GooMass eğitim kitini yaklaşık 3 hafta önce aldım. Piyasadaki diğer Satış Ortaklığı setlerinden oldukça düzenli ve disiplinli bir şekilde hazırlanmış zengin bir içeriğe sahip fazla detaya girmeden eğer bu işi yapmak istiyorsanız GooMass ile başlayın derim. GooMassla bu işe başladım hatta öğreniyorum ama pişmanım GooMass eğitim setini daha önce alabilirdim. Ne bekliyorsunuz yerinizde olsam hiç düşünmem bu fırsatı kaçırmam!
Haci Gündoğdu 
hacigundogdu@hotmail.com 
Kocaeli 

Cüneyt Özkan


GooMass Eğitim Kitini satın alıp, okudum. Gerçekten çok yalın ve anlaşılabilir bir şekilde hazırlanmış bir eğitim seti'dir. İnternet'ten nasıl gelirler kazanacağınıza dair detaylı bilgiler edinmek istiyorsanız, GooMass Eğitim Kitini mutlaka okumalısınız. GooMass Eğitim Kiti E-Kitabını yoğun emeğinizle hazırlayıp, bizlere sunduğunuz için sizlere çok teşekkür ediyorum. Herkese başarılar ve bol kazançlar diliyorum. Sevgiyle kalın, tutkuyla yaşayın.
Cüneyt Özkan 
tr.cuneyt_ozkan@hotmail.com 
İzmir 

Hasan Erek


Ben bayan kuaförüyüm. İnterneti sadece araştırma ve eğlence amaçlı kullanırdım. Şimdi mesleğimden arta kalan en küçük boşluklarda bile pc başına geçip sitemde bir şeyler yazıp çiziyorum. Özellikle ilk kazancımı aldıktan sonra inanılmaz bir motivasyon oldu. Goomass sayesinde bir web sitesini nasıl işyerine dönüştireceğimi öğrendim. Bu teşekkürüde goomass yazarlarına bir borçlu olduğumu düşünerek yazdım. Umarım herkes ucundan bir köşesinden bu işi yakalayarak kazanmaya başlar. Şuan kazancım çok fazla değil ama giderek yükseleceğini biliyorum.
.GooMass Kullanıcısı Hasan Erek'in clickBank Çeki
Hasan Erek 
esila333@gmail.com 
Mersin 

Murat Kurak


Merhabalar.Öncelikle goomassın internetten bize para kazandırdığını bilmeyen yoktur Goomassla hele ki öğrenciyseniz harçlıgınız her zaman çıkar.Gomass o kadar güzel bir şekilde sistemli anlatılmış ki söylenenleri anında uygulayıp yapabiliyorsunuz.Önemli olan sabırdır arkadaşlar.İlk başlarda bende sabretmemiştim ama sabrederek kazandım ve şu an meyvesini yiyorum.Bunun meyvesini Xticaretten yiyorum.Sizler goomass sayesinde kazandıgım parayı göstermek ve bu işi herkesin yapabileceğini söylemek istiyorum.diyceksiniz ki clickbanktan niye kazanmıyorsun.Arkadaşlar clickbanktan kazanmak öyle göründüğü gibi kolay değil yanı illahaki biraz ingilizcen olucak.Xticaret daha kolay.xticaret mi clickbank mı seçim sizin kazancımı görmek istiyorsanız:

Takıldığınız yerlerde goomass destek sisteminde sorularınızı sorabilirsiniz.Bolca kAZANçlar dilerim
Murat Kurak 
kurak_murat08@hotmail.com 
İstanbul 

Nebahat Elgün


 Ben sadece birkaç ürünün satışından kazandım. İlk başladığımda orçun bey’e hangi ürünleri tercih etmeliyim diye tavsiye istemiştim. O da mesleğim ile ilgli bir alanda çok daha başarılı olacağımı söyledi. Sonra beauty aramasından makyaj teknikleri ile ilgili bir ürün buldum. İlk başlarda pek satılmaz diye düşünmüştüm. Arada bir bakıyordumn ilk satış olduktan sonra inanılmaz bir motivasyon oldu. Sonra bir ürün tanıtım yazısı hazırladım ve bayanlarla ilgili daha önceden bildiğim bazı forumlar vardı. Bu forumlarda yeni konu şeklinde ekledim ve kendiminde makyaj uzmanı olduğumu belirttim. Bir çok forumda benim açtığım konularda zamanla tıklamalar olmaya başladı. Belki 7-8 foruma yazmışımdır fakat en fazla tıklama ilk açtığım sayfadan geliyor. Bu bir kaç hafta bu şekilde gitti. Sonra facebooktan bu forum sayfasına reklam vermeye başladım. Facebookta demografik diye bir reklam verme şekli var. Yani sadece sizin seçtiğiniz profildeki kişilere reklamınız gösteriliyor. Ben sadece bayanlar ve 18-36 yaş arasını seçtim. Her tıklayan kişi için 18 kuruş reklam ücreti ödüyorum fakat her 7-8 liralık reklamda 25-30 dolar satış oluyor. Şimdi orçun beyin tavsiyesiyle tanıtım yazısını bir tercümanlık bürosundan fransızca yazdırıp, facebook tan sadece fransızca dilini kullanan ülkeleri seçip ordan reklam yapacağım. Şuan 2-3 günde bir satış oluyor. Bunu hergün 1 satış olarak yapbilirsem aylık 800 dolarlık bir kazancım olacak. Fakat işn en kötü tarafı çeki yapı kredi bankasında bozdurdum. 50 tl kesinti yaptılar. Yanlız garanti bankası daha uygun fiyata bozuyormuş. Ayrıca 1 hafta sonra parayı hesaba geçiyorlar ve çeki bozdurmak için dolar hesabı açmanız gerekiyor. Kısacası artık internetten nasıl para kazanacağımı bir nebze öğrendim. Bunu paylaşmak istedim. Satış ortaklığı sistemi işe yarıyor.
Nebahat Elgün 
nebahots@gmail.com 

Hasan Yalçın


 Merhaba, goomass kitini alalı 3 ay oldu. ilk 2 ay kafama yatan sistemi kurmakla geçti ve şimdi birkaç site üzerinden belirli bir gelir elde edebiliyorum. goomass eğitim kiti size mucize vaad etmiyor neler yapabileceginiz hakkında fikirler veriyor; yani asıl iş sizin bilgileri hayata geçirme beceriniz de ;)
Ben 2002 yılından beri web sitesi yapan amatör biriyim ve o zamandan internetten para kazanma işleriyle ilgilenirdim. O zamanlar cj.com vardı (hala var ama galiba şuan türk kullanıcılarına kapalı), spedia.net, allcommunity.com vs. bi sürü abuk sabuk tıkla,form doldur sitene reklam koy filan gibi yöntemlerle kendi çapımda birşeyler yapmaya çalışmıştım. Tabi hiçbirşey kazanamadım; hatta birara site işinden elimi eteğimi çektim, iyice soğudum.
Günlerden birgün yine internette ciddi anlamda birşeyler yapabilirmiyim düşüncesi içimi kemiriyordu ama ne yapacagımı bilemiyordum. Nerden başlamalıydım acaba? Goomass'ı ilk gördügümde o paraya hayatta vermem büyük ihtimal para tuzagı dedim. Bir süre sonra iddaa da 100 tl yatırdıgım kombine yatınca kendi kendime "abuk sabuk şeylere paranı boşa harcıyorsun bide goomass ı alda bari birde şansını burda dene" dedim. Ne kaybederdim ki, zaten başka şeylere de bu parayı harcıyordum.
Kiti aldım ve aldıgıma da çok iyi yapmışım. Benim ufkumu açtı. Goomass ekibine teşekkür ederim.
Hasan Yalçın 
karasuvari@hotmail.com 
Adana 

0 yorum :

Yorum Gönder


 
GooMass İnternetten Para Kazanma Kiti Bulmacanın Kayıp Parçası Mı ? © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top