Bu blog ile bir çok kişi internetten para kazanmaya başladı. İnternetten ilk kazançlarını elde edenlerin hikayelerini mümkün olduğunca paylaşmaya çalışıyorum. İşte en güzel örneklerinden kozmetik sektöründe çalışan makyaj uzmanı Nebahat Hanım internetten 3 ay kadar bir zamanda 1136$ yani 2.000 TL gibi para kazandı..2.000 TL yeni başlayanlar için tatminkar bir para olduğunu düşünüyorum. Farklı kullanıcılarla paylaşmasını istedim. Böylece yeni başlayanlarda bu metotları uygulayarak internetten para kazanmak sektöründe kısa yoldan daha çabuk kazanabilir. Nebahat Hanım blog da tavsiye ettiğim GooMass satış ortaklığı sistemini uygulayarak kazananlardan. Birkaç ay önce bana ilk kazancım diye bir mail göndermişti. Bende bir sonraki kazandığında çek’inin fotoğrafını göndermesini rica etmiştim. Satış ortaklığı hakkında tereddütleri olan insanlara aydınlatıcı bir ispat olacağını düşünmekteyim.

NEBAHAT HANIMIN AĞZINDAN 

Ben sadece birkaç ürünün satışından kazandım. İlk önce goomass.com sitesinden Orçun bey’e hangi ürünleri tercih etmeliyim diye fikir istemiştim. O da mesleğim ile ilgili bir alanda çok daha başarılı olacağımı söyledi. Sonra beauty aramasından makyaj teknikleri ile ilgili bir ürün buldum.


İlk başlarda pek satılmaz diye düşünmüştüm. Arada bir bakıyordum ilk satış olduktan sonra inanılmaz bir motivasyon oldu.  Sonra bir ürün tanıtım yazısı hazırladım ve bayanlarla ilgili daha önceden bildiğim bazı forumlar vardı. Bu forumlarda yeni konu şeklinde ekledim ve kendimin de makyaj uzmanı olduğumu belirttim. Bir çok forumda benim açtığım konularda zamanla tıklamalar olmaya başladı. Belki 7-8 foruma yazmışımdır fakat en fazla tıklama ilk açtığım sayfadan geliyor.





GooMass Kiti'nin ücretsiz para kazanma kursuna Blogumun sağ panelinde bulunan kayıt formuna adınızı E-mailinizi kayıt edebilir ve GooMass İnternetten Para Kazanma Kitini daha detaylı inceleyebilirsin.


Bu bir kaç hafta böyle devam etti. Sonra Facebook'tan bu forum sayfasına reklam vermeye başladım. Facebook'ta demografik diye bir reklam verme şekli var. Yani sadece sizin seçtiğiniz profildeki kişilere reklamınız gösteriliyor. Ben sadece bayanlar ve 18-36 yaş arasını seçtim. Her tıklayan kişi için 18 kuruş reklam ücreti ödüyorum fakat her 7-8 liralık reklamda  25-30 dolar satış oluyor.

Şimdi Orçun beyin fikriyle tanıtım yazısını bir tercümanlık bürosundan fransızca yazdırıp, facebook tan sadece fransızca dilini kullanan ülkeleri seçip oradan reklam yapacağım. Şuan 2-3 günde bir satış oluyor. Bunu hergün 1 satış olarak yapabilirsem aylık 800 dolarlık bir kazancım olacak. Fakat işin en kötü tarafı çeki yapı kredi bankasında bozdurdum. 50 tl kesinti yaptılar. Yanlız garanti bankası daha uygun fiyata bozuyormuş.

Ayrıca 1 hafta sonra parayı hesaba geçiyorlar ve çeki bozdurmak için dolar hesabı açmanız gerekiyor. Kısacası artık internetten nasıl para kazanacağımı bir nebze öğrendim. Bunu paylaşmak istedim. Satış ortaklığı sistemi işe yarıyor...




GooMass İnternetten Para Kazanma Kiti Resmi Sitesi İçin BURAYA Tıklayın

0 yorum :

Yorum Gönder


 
GooMass İnternetten Para Kazanma Kiti Bulmacanın Kayıp Parçası Mı ? © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top