Orçun Oruç ve Cüneyt Seçkin AYKAÇ Kardeşler 

Artık kimseye bağlı olmadığım, istediğim saatlerde çalıştığım, sadece kendi kurallarıma sadakat gösterdiğim, sabah 8 akşam 8 düzeninde bir iş anlayışından çok farklı ve bu tarz bir işin kazandıracağından çok daha fazla kazandığım bir işin patronuyum. Benim işim internet, işyerim ise evim. Hayatımdan oldukça memnunum. Daha önce diğer işlerde kazanabildiğimden çok daha fazlasını kazanıyor ve çok daha rahat yaşıyorum.

Hayatımdan çok memnunum. Hedeflerimin bazılarını gerçekleştirdim. Diğerlerinin de zamanı geldiğinde gerçekleşeceğinden eminim. Ancak bu noktaya gelişim bir tesadüf, veya şans değil. Üniversiteden mezun olduktan sonra ben de işsizlikle karşı karşıya geldim. Çeşitli sektörlerde tutunmaya çalıştım ama olmadı. Hayatımda maddi ve manevi çok sıkıntım oldu ama çok sıkı bir kullanıcı olduğum internetten hayatımı kazanabileceğimi her zaman düşünüyordum.

1998 de tanıştığım internet 2006 yılında ilk sitemi kurmamla benim için bir iş sahası ünvanını kazandı. Çok uzun süre araştırdım okudum, öğrendim. Başarısız olduğum da oldu, başarılı olduğumda. Her şeyi deneyimleyerek öğrendim. İngilizce ve Almanca bilgim (akademik eğitimim) sayesinde internetteki her kaynağı okudum ve denedim. Çok para harcadım ama bu zorlu yolun ardında beni büyük bir şeyin beklediğine inandım. Bulduğum her para kazanma metodunun gerçekten işe yarayıp yaramadığını bilmenin tek yolu denemekti. Ben de denedim. Bir çoğunun sonunda hayal kırıklığı oldu; ta ki satış ortaklığı sistemine katılana kadar. Satış ortaklığı programlarını (yani Affiliate Marketing Sistemi) daha önceden de duymuş, fakat buna internetten para kazanma kavramına Türkiye’deki olumsuz yargılardan dolayı olumsuz bir gözle bakmıştım.

Çünkü internetten para kazanmak için birçok yoldan bahsediyorlardı ama neredeyse tamamı umut tacirliğiydi. Fakat İngilizce kaynaklarda gördüğüm çekler ve okuduğum deneyimler beni satış ortaklığı sistemini denemeye teşvik etti. Türkiye’deki internetten para kazanma konusunun insanlarda oluşturduğu olumsuz deneyimler ve önyargılara karşı Amazon.com ‘un satış ortaklığını denedim. ClickBank’deki ürünlerden çok daha fazla komisyon ve doğal olarak çok daha fazla kazanıldığının bilgisini edinmiş olmama rağmen dijital ürünler değil de, fiziksel ürünler satmaya karar verdiğim için Amazon Associates’i seçtim.

Hemen beraberinde aynı yılda, 2006 yılında Google Adsense’e kayıt olarak reklamcılık ağına katıldım. Tüm bu sitelerin hepsinin güvenilir olması ve tüm dünyadaki popülerliği sayesinde önüme kocaman bir yol açıldı. İnternetten gerçekten çok para kazanabileceğimi ilk aldığım ödemede anladım. Bu güçle ve inançla diğer birçok konuda da kendimi eğittim: PHP (Hypertext Preprocessor), SEO (Arama Motoru Optimizasyonu), internet reklamcılığı gibi internetten para kazanma işinin diğer elementlerini de öğrendim ve bu alanlarda uzmanlaştım.

Edindiğim tüm bilgimi, deneyimlerimi, başarımın sırlarını GooMass Kitinde bir araya getirdim. Çok önemli stratejilerin, altın kuralların ve işin püf noktalarının da yer aldığı bu eğitim setinin sizin hayatınıza da benim hayatıma getirdiği gibi kazanç, yenilikler ve rahatlık getireceğine inanıyorum.

Orçun Oruç Aykaç

Tebrikler,

İnternet dünyasındaki bu büyük potansiyeli fark ettiğiniz ve araştırmaya başladınız. Şimdi pek çok kişiden 1 adım öndesiniz. Fakat şimdi bütün öğrendiklerinizi unutun! Evet yanlış duymadınız, ne öğrendiyseniz unutun çünkü buraya gelene kadar çok fazla işe yaramaz çöpe atılması gereken sistemler ile karşılaştığınızı varsayıyorum. Önce benim başarı hikaye mi dinleyin, sonra benim yaptığım hataları yapmadan bu işe başlayın.

Birkaç yıl önce interneti sadece bir eğlence veya araştırma maksadıyla kullanan biriydim. Şimdi ise internet benim için altın yumurtlayan bir tavuk oldu. Türkiye’de bu konu hakkında elle tutulur bir kaynak olmadığı için ilk zamanlar çok zor oldu. İnternet üzerinden çok para kazanabileceğimden emindim o yüzden hiç pes etmedim. Fakat ihtiyacım olan desteği bulamıyordum. Her sitede farklı tavsiyeler veriliyordu ama kimse ne söylediğinden emin değildi. İnanmak mümkün değildi.

Türkçe kaynaklardan umudumu kestim, İngilizce araştırmaya başladım ve fark ettim ki internet dünyası gerçek hayattan hiç farklı değildi. Gerçek dünyada ki para kazanma kurallarının hepsi bu mecrada da geçerli olduğunu anladım. Ticarette 2 kural vardır, ya kendiniz üretirsiniz ya da satışa aracı olursunuz. Bir üretici olmadığım için bende aracı olmayı tercih ettim. Türkiye’de ve dünyada internet üzerinde günde milyonlarca ürün satıldığını anladığımda, bu pastadan nasıl pay alabileceğimi araştırdım ve karşıma aslında dünyada 98-2000’li yıllarda bu yana inanılmaz popüler internetten para kazanma yolu olan fakat Türkiye’de hiçbir kaynakta rastlayamadığım bir sistem çıktı. Bu sistemin adı online satış ortaklığıydı.

Bu sistem ile tanıştıktan sonra hayatım değişti. Artık interneti sıradan bir kullanıcı gibi kullanamıyor, bu dünyayı her zaman bir iş ortamı olarak düşünüyorum. Para kazanmak artık benim için çok daha farklı bir alanda ilerliyor.

Para kazanmak için Sabah 8 akşam 8 bir işte çalışmanız şart değil. Para kazanmak istiyorsanız ilgili olduğunuz bir alanda herkesin bilmediği bir şeyler öğrenerek bu konuda tecrübe sahibi olmanız gerekiyor. Bugüne kadar edindiğimiz bütün tecrübeleri GooMass Kitinde anlattık. Bu sektörde edindiğim bilgiler ve tecrübeler aslında çok gizli bilgiler değil ama bunları Türkçe kaynaklarda bulamayacağınız gibi, İngilizcede dahi parça parça ve eksik olacaktır. Bu eğitim setinde sadece nasıl para kazanacağınız değil, bu sistemler için gerekli olan diğer elementler içinde ayrı ayrı kitaplar yazdık. Bu sebeple GooMass İnternetten Para Kazanma Kitinin bu alanda ilk ve tek olduğunu düşünüyorum.


Cüneyt Seçkin Aykaç


0 yorum :

Yorum Gönder


 
GooMass İnternetten Para Kazanma Kiti Bulmacanın Kayıp Parçası Mı ? © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top